Latin

Per venerabilem fratrem nostrum, Arelatensem archiepiscopum, adSedem Apostolicam accedentem, tua nobis nobilitas supplicavit ut filiostuos legitimationis dignaremur titulo decorare, quatenus eis, quominustibi succederent, natalium objectio non noceret.Quod autem super hoc Apostolica Sedes plenam habeat potestatem, exillo videtur, quod eum, diversis causis inspectis, cum quibusdam minus legitime genitis, non naturalibus tantum, sed adulterinis etiam dispensarit,sic ad actus spirituales ipsos legitimansut possent in episcopospromoveriverisimilius creditur et probabilius reputatur, ut eos ad actus legitimarevaleat soeculares, preesertim si prseter Romanum Pontificem inter hominessupedorem alium non agnoscunt, qui legitimandi habeat potestatem, quiacum major in spiritualibus tam prudentia quam auctoritas et idoneitasrequiratur, quod in majori concoditur, licitumesse videturetiam in minori.Per simile quoque idem videtur posse probari, cum eo ipso quod aliquisad apicem episcopalis dignitatis extoltitur, eximitur a patria potestate.Proeterea, si etiam simplex episcopus scienter servum alterius in presbyterumordinaret, licet ordinator satisfacere domino juxta forman canonicamteneretur, ordinatus tamen jugum eA~aderet servitutis videretursiquidem monstruosum ut qui legitimus ad spirituales fieret actiones, circasseculares actus illegitimus remaneret.

Français

Par l'intermédiaire de notre vénérable frère, l'archevêque d'Arelatense, s'approchant du Siège Apostolique, votre noblesse nous a prié de daigner décorer vos fils du titre de légitimation, dans la mesure où l'objection des anniversaires ne leur nuirait pas, puisqu'ils vous succéderaient après y avoir réfléchi. pour différentes causes, dont certaines moins légitimement nées, il dispensa non seulement des causes naturelles, mais aussi adultères, afin qu'ils puissent se légitimer pour des actes spirituels, on croit plus vraisemblablement et on considère plus probable qu'il pourrait les utiliser pour légitimer les actes laïques, surtout s'ils ne reconnaissent toujours pas le Pontife Romain comme leur supérieur parmi les hommes, qui a le pouvoir de légitimer, car en matière spirituelle, tant la prudence que l'autorité et l'aptitude sont exigées du plus grand, ce qui est convenu dans le plus grand, si cela est permis au voyant dans le moindre. De plus, si même un simple évêque ordonnait sciemment le serviteur d'un autre au sacerdoce, bien que l'ordonnateur soit tenu de satisfaire le maître selon la forme canonique, l'ordonné ajouterait au joug. de servitude, car elle serait effectivement considérée comme monstrueuse, de sorte que celui qui deviendrait légitime pour des activités spirituelles resterait un acte laïc illégitime.

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